Hartløv Nerdal
Med BDO support får du rask tilgang til pålitelig support og kontinuerlige oppdateringer av løsningen din. Vi er tett på våre kunder og sikrer at de får maksimalt utbytte av systemet, samtidig som de nyter økt effektivitet etter hvert som Microsoft lanserer ny funksjonalitet. Siden ingen kunder er like, tilbyr BDO tre nivåer av support:
Med Premium Support dedikerer BDO tid og ressurser for å optimalisere ditt system løpende. Vi overvåker integrasjoner, utvidelser og fremtidige oppdateringer. Inkludert i prisen er to årlige møter à 60 minutter hvor vi gjennomgår muligheter for forbedringer. Premium gir også tilgang til alt i Support+ for 5 brukere, samt muligheten til å prioritere kritiske supportsaker.
Support+ gir tilgang til vår supporttjeneste Pureservice for 2 brukere. I Pureservice har man mulighet til å følge sine supportsaker live, og man får tilgang på supporthistorikk. Supporttjenesten har en fast SLA som kan kontrolleres i systemet.
Basic gir tilgang til innsending av supportsaker med Pureservice. Denne tjenesten inkluderer ingen SLA og har dermed ingen fast responstid, men besvares etter kapasitet. Basic support er inkludert ved alle implementeringer.
Kartlegging før implementering av Business Central >
Implementere Business Central >
Integrere Business Central med andre IT-systemer >
Support og drift av Business Central >
Business Central SAF-T konvertering >
Bærekraftsrapportering i Business Central >
Regnskapstjenester til Business Central-brukere >
Hartløv Nerdal
Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende samtale med en av oss? Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet under og vi kommer tilbake til deg innen kort tid.