Marius Eggan
Digital helsesjekk er et uforpliktende forprosjekt-produkt for analyse og innsikt for å avdekke deres digitale modenhet og synlighet. Produktet tilpasses den enkeltes virksomhet, og benytter anerkjente verktøy og metoder for å avdekke innsikt rundt lønnsomhet, kunder og gevinstrealisering av riktige løsninger.
Resultatet er en rapport med anbefalte tiltak, presentert i et møte om ønskelig.
Dagens forbrukere er utålmodige og forventer å finne og få det de er på jakt etter i løpet av få sekunder på en nettside. Dette gjelder både privatkunder, så vel som bedriftskunder. Nettsider som ikke oppfyller brukernes forventninger, opplever ofte høye fluktfrekvenser, dårlige konverteringer, fraværende salg og manglende brukerrespons. Investeringer i digital synlighet vil skape vesentlige forbedringer her, da god funksjonalitet og brukervennlighet danner selve grunnmuren for en nettsides suksess - som igjen ofte er sterkt knyttet til overordnede forretningsmessige resultater og mål nås.
Alle systemene et selskap bruker, herav ERP-, CRM- og HRM-systemer, skaper sammen en systemarkitektur med behov for dataflyt og tilhørende operasjonelle prosesser. Gode systemløsninger bidrar til effektivisering, risikostyring og verdiskapning i alle organisasjoner. I en digital helsesjekk vil vi kunne gjennomgå og vurdere dagens systemarkitektur, kartlegge systemrelaterte behov og anbefale gode digitale systemløsninger som underbygger deres strategi og mål.
Hvis virksomheten din kjennetegnes av noen av de nedenstående punktene kan det være relevant med en Digital Helsesjekk:
I møte med kunde vil vi gjennomføre et innledende møte for behovskartlegging, for å tilpasse leveransen mot de faktiske ønskene og behovene kunden måtte ha. Resultatet av en behovskartlegging vil være en enkel oversikt over hva som skal analyseres, inkl. estimat og antatt leveransetid. Kunde kan fritt velge å ikke akseptere estimatet, og vil da kun faktureres for medgått tid på behovskartleggingen.
Dersom tilbud aksepteres, og avhengig av type kartlegging, kan vi være nødt til å forespørre diverse tilganger relevante verktøy som virksomheten til daglig benytter – nettopp for å gjennomføre den avtalte kartleggingen og analysen.
I forkant av leveransetidspunkt, kalles kunde inn til et presentasjonsmøte hvor vi gjennomgår resultater og funn, samt presenterer anbefalte tiltak. Alt av dokumentasjon vil i etterkant bli oversendt kunde, som står fritt til å benytte dette til eget ønske.
Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende samtale med en av oss? Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet under og vi kommer tilbake til deg innen kort tid.