Digitale tjenester til bygg- og anleggsbransjen
BDO bistår deg i alle ledd, og har derfor utviklet digitale løsninger for effektiv og sikker håndtering av de sentrale regnskapsaktivitetene som kjennetegner bygg- og anleggsbransjen. Dermed kan vi realisere betydelige effektiviseringsgevinster for våre kunder, både i regnskapsføringen og i rapporteringen.
SmartDok - Xledger integrasjon fra BDO
SmartDok – Xledger integrasjonen utviklet av BDO er en helautomatisk løsning som kjører døgnet rundt. Denne integrasjonen sørger for at arbeidsprosesser på tvers av systemene blir utført mer effektivt og gir deg bedre kontroll på bedriftens data. Integrasjonen styres av tidsstyrte prosesser, men det kan også utføres manuelle overføringer ved spesifikke behov.
Det er utviklet funksjonalitet mellom systemene som skal sørge for at du besitter korrekte data til enhver tid. Dette inkluderer blant annet prosjekter, ordre, ansatte, avdelinger, produkter, maskiner, vareforbruk, lagertransaksjoner, fakturagrunnlag og registrerte timer.
Tjenester vi bistår med
- Regnskaps- og lønnsleveranse
- Årsoppgjør
- IFRS
- Etablere gode rutiner for raskere rapportering
- Digitalisering av økonomifunksjonen
- Internrapportering og konsolidering
- Dokumentasjon av prosesser og kravspesifikasjon
- Økonomisk rådgivning
- CFO-støtte
- Systemløsninger
- Vurdering og anbefaling av systemarkitektur