BDO Karriere

Hos oss får du påvirke, lære og utvikle deg

Drøm det. Gjør det.

I BDO går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Du kommer til et selskap i sterk vekst, der du får påvirke, lære og utvikle deg. Fremfor alt blir du en del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse - hvor vi spiller hverandre gode, aksepterer feilskjær og tåler andres suksess.


Bli en del av BDO

Student

For deg som er underveis i utdanningen din finnes det flere muligheter hvor du kan bli kjent med BDO.

Les mer her


Nyutdannet

For deg som straks er nyutdannet og ønsker en karriere hos oss.

Les mer her


Erfaren

For deg som er på utkikk etter nye karrieremuligheter.

Les mer her


Utforsk våre tjenesteområder

1 person



Les mer om hvordan det er å jobbe i de ulike tjenesteområdene våre her.

Hold deg oppdatert - meld deg på vårt nyhetsbrev!

Fordeler med å jobbe i BDO


Våre løfter til deg som ansatt. 

  • Faglig utvikling
  • Vår kultur
  • Helse- og pensjonsordninger 
  • Balanse mellom arbeid, fritid og familie


Les mer her

En gjeng på en fjelltopp

Våre verdier



NÆR

Gjennom vår bedriftskultur skal vi være nær hverandre. På tvers av geografi, tjenesteområde og rolle skal vi motivere og berike hverandre. Vi skal være mennesker i utvikling, samt være tett på kundene våre med riktig kompetanse. Kundene skal oppleve at vi er tilgjengelige, proaktive og at vi tar initiativ. Gode og langvarige kunderelasjoner skal være et av våre fremste kjennetegn.


Martin Aasen heiser Pride-flagget


ÅPEN

Åpenhet skal bidra til forbedring. Vi skal evne å tenke nytt og skape de gode løsningene. Ved å dele kunnskap, ta initiativ og finne nye løsninger skal vi sikre kontinuerlig forbedring. Kundene skal oppleve at vi er åpne og lydhøre. Vi skal ha fokus på deres behov og være løsningsorienterte. Gode relasjoner skapes gjennom åpen dialog mellom dedikerte medarbeidere og fornøyde kunder.



MODIG

Vi skal ha høy integritet som rådgivere og revisorer – også utover det faget vårt forutsetter. Det betyr at vi skal våge å utfordre når det trengs. Vi skal stille de riktige og viktige spørsmålene i jakten på å sikre og skape verdier for våre kunder. Vi står ikke stille, men søker alltid utvikling. Det betyr at vi må ha mot til å utfordre både kundene, markedet og oss selv.